ContactWinkel

Verfijn deze resultaten
Gevonden auteurs :
van Osch Huub
Uitgevers :
BIS Publishers BV
Ongeveer 24 zoekresultaten voor: BIS Publishers BV + Mens en Maatschappij

Alle titels Zoeken in deze resultaten

An Innovative Approach to Create Meaningful Collaborations
Door Christof Zürn...
| Postcard book or pack
€ 29,90
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
Building Bridges Between Public Sector Innovators and Designers
Door André Schaminee...
| Ingenaaid boek
€ 34,00
Design practices increasingly appeal to public organizations as a new and promising approach, but how can we make collaboration between designers and public sector innovators successful? Worldwide, d... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
Door Koos De Wilt...
| Ingenaaid boek
€ 12,90
This book presents 75 ways to look at art and 75 life lessons you can learn from it. From the works of ancient Egypt and Greece to today's abstract and conceptual pieces, by way of Leonardo, Dürer an... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
time management for creative people
Door Donald Roos...
| Ingenaaid boek
€ 14,95
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
towards a true Win-Win
Door Krist Pauwels...
| Gebonden boek
€ 15,00
A lot of people regard their professional life as a 'different' life than their private life. But don't we all have one life? Of which work is an integral part? This book shows you how you can use you... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
Door Dorte Nielsen...
| Ingenaaid boek
€ 15,00
Creativity research shows that dividing thinking into divergent and convergent forms improves and increases idea production; this leads to unexpected thoughts and original solutions. Divergent thinkin... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
the strategy to answer, what s next
Door Jurgen Salenbacher...
| Ingenaaid boek
€ 17,00
After eight years work with creative personal branding Jürgen Salenbache has encapsulated its ideas and methods in a book.Salenbacher looks at the origins of today's crisis and examines the work of l... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
successful neuro advertising for both genders: male and female
Door Huub van Osch...
| Ingenaaid boek
€ 29,00
Finally, a book that describes the neurological differences between the male and female brain and how this is implemented in advertising! The book describes how men and women think, the origin of thei... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
how to create meaningful concepts
Door Gaby Crucq - Toffulo & Sanne Knite...
| Ingenaaid boek
€ 29,90
Conceptual thinking involves adding vision to a product, service, or organisation. Content is key, as this determines the coherence of the concept. Consumers want to experience every aspect of the con... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.
systematically design innovative events using the event canvas
Door Roel Frissen & Ruud Janssen & ...
| Ingenaaid boek
€ 29,90
Some of the most life-changing connections are made at events. But if you can't design events, how can you change your world? The answer? This handbook will change the way you think about how events c... Meer
Op werkdagen voor 17.45 uur besteld: morgen kosteloos in de winkel afhalen of voor €3,95 thuisbezorgd.

Hoe zoek ik een boek?

- Let op de spelling!

- Gebruik zo min mogelijk zoekwoorden.

- Gebruik zoveel mogelijk unieke woorden.

- Geen punten, komma's of streepjes

- Specifiek boek? Zoek dan op isbn-nummer. Dit nummer is uniek en begint meestal met 978. Haal alle streepjes en spaties weg.