De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Grondslagen van de marketing


Nederlands | 21-08-2018 | 160 pagina's

9789001853204

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 47,95

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Details

EAN (ISBN) :9789001853204
Auteur: 
Uitgever :Noordhoff
Publicatiedatum :  21-08-2018
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :272 mm
Breedte :192 mm
Dikte :11 mm
Gewicht :445 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :160