De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

De power van een contentplatform


Nederlands | 23-09-2019 | 240 pagina's

9789024426645

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 29,50

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren. Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt. Cor Hospes is creatief directeur van Merkjournalisten, een bureau dat merken en mensen helpt met het vertellen van opmerkelijke verhalen. Hij is een internationaal vermaard spreker. Met zijn bureau werkt hij voor kleine en vooraanstaande bedrijven. Hij schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. [quote] ‘Wat een gaaf boek zeg, kan zomaar de nieuwe standaard worden op het gebied van contentmarketing in Nederland.’ – Bas Hakker, Frank.news

Details

EAN (ISBN) :9789024426645
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatiedatum :  23-09-2019
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :171 mm
Dikte :14 mm
Gewicht :460 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :240