De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Digitale verleiding


Nederlands | 22-01-2013 | 192 pagina's

9789047005452

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 24,99

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)




Tekst achterflap

'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften. Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online bezoekers individueel te benaderen met behulp van zogenaamde beïnvloedingsprofielen. De intuïtie van de rasverkoper - komt deze klant voor kwaliteit? Voor een koopje? Omdat hij 'erbij wil horen'? - kan daarmee digitaal gesimuleerd worden, zodat je voor elke bezoeker de beste verleidingsstrategie kunt inzetten. Kaptein voert de lezer mee langs alle aspecten van zijn onderzoek, van de psychologie achter verkopen en de werking van onze hersenen tot de huidige technologische mogelijkheden en de ethische vragen die het werken met beïnvloedingsprofielen oproept. Het resultaat is een levendige en heldere inleiding voor iedereen, koper of verkoper, die wil weten hoe hij of zij op internet wordt verleid.

Details

EAN (ISBN) :9789047005452
Auteur: 
Uitgever :Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatiedatum :  22-01-2013
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :135 mm
Dikte :21 mm
Gewicht :306 gr
Voorraad :Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)
Bladzijden :192