De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Calimeromarketing 3.0


Nederlands | 17-09-2022 | 192 pagina's

9789055949175

Hardback


€ 23,50

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen.
Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wil jij weten hoe je met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met jouw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die je stopt in dit boek lezen je geld opleveren.

Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan vijftien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing.
Calimeromarketing 3.0 laat je ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.

Recensie/Quote

'Calimeromarketing 3.0' gaat over marketing voor kleine en middelgrote bedrijven. Dat betekent dat het over marketing gaat die met een klein budget moet worden uitgevoerd. Verwacht in dit boek dus geen grootse theorieën en concepten. Wel heeft het heel specifieke uitgangspunten die echt passen bij de kleine onderneming (bijvoorbeeld: 'we hebben meer tijd dan geld'). Daarbij is het ook een praktijkboek boordevol tips. Het gaat over 'trots zijn' op je onderneming, durven kiezen, bouwen aan een netwerk, website, de publieke pers gebruiken enzovoort. Er is veel aandacht voor websites en sociale media. De auteur, die zelf een uitgeverij heeft (gehad), is volop ervaringsdeskundige en heeft sinds tien jaar twee eerdere titels (1.0 en 2.0) op dit gebied gepubliceerd. De kracht van dit boek is dat het kleine ondernemingen helpt hun klantenkring te bereiken en uit te breiden. Het leest gemakkelijk, is verder toegankelijk, al bevat het nauwelijks afbeeldingen. De doelgroep zijn zzp-ers en kleine bedrijven.

Details

EAN (ISBN) :9789055949175
Auteur: 
Uitgever :Scriptum Books
Publicatiedatum :  17-09-2022
Uitvoering :Hardback
Taal :Nederlands
Hoogte :212 mm
Breedte :170 mm
Dikte :19 mm
Gewicht :325 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :192