EAN:  9789083149905
Publicatiedatum:   01-06-2021
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  208

  Leverbaar bij Centraal Boekhuis

In dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwikkelt. Stap-voor-stap, met soms een grap.

Je hebt boeken over copywriting die soms een hoofdstukje wijden aan creatief schrijven. En je hebt boeken over creatief schrijven die voor iedereen zijn: auteurs, journalisten etc. Ben jij een copywriter en wil je méér variatie aanbrengen in je teksten? Writer's blocks doorbreken? Of een schrijfstijl ontwikkelen die uitblinkt? Dan biedt de huidige vakliteratuur dus óf te weinig tips óf te veel onbruikbare tips.

Dit boek brengt hier verandering in. Dit is het eerste Nederlandstalige boek in 15 jaar dat zich 100% focust op marketingteksten: website-content, nieuwsbrieven, Facebook-berichten, you name it. Je treft hierin 57 invalshoeken, een kruiwagen vol praktische schrijftips én het (nooit eerder vertoonde) denkproces achter creatieve teksten. Hierdoor kun je alle leerstof direct toepassen in je dagelijkse werk.

"Dit boek zou verplichte kost moeten zijn." – Robin Timmers, copywriter

"Een meesterwerk." – Robin Bouwman, Facebook Advertising specialist

"Lang geleden dat ik creatief zo getriggerd ben." – Caroline de Vente, content marketeer

"Het is alsof Google z'n algoritme openbaar maakt." – Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver

"Het plezier straalt ervan af." – Arthur Snaauw, bestuurslid Tekstnet

Roy Ishak is een freelance copywriter. Hij genereerde +70 miljoen euro voor zijn opdrachtgevers, werkte jarenlang voor Traffic Builders BV, bediende een recordaantal klanten (ruim 500 in 5 jaar), biedt de hoogst beoordeelde cursus Copywriting van Nederland (9,5), won verschillende awards (waaronder 4 jaar op rij 'beste opleider van Nederland') en somt successen graag op in de derde persoon.

    EAN: 9789083149905
    Auteur: 
    Uitgever: Pumbo.nl B.V.
    Publicatiedatum:   01-06-2021
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 170 mm
    Breedte: 239 mm
    Dikte: 19 mm
    Gewicht: 538 gr
    Voorraad: Leverbaar bij Centraal Boekhuis
    Bladzijden: 208
    Trefwoorden:   commercieel schrijven;copywriter;copywriting;creatief schrijven;zakelijk schrijven