Wat is nu eigenlijk het probleem?

Peter van Loevezijn


Nederlands | 28-10-2016 | 104 pagina's

9789089653505

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 20,99

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

Als adviseur wil je maar e´e´n ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbou- wing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pak je dat aan? In dit boek vind je een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heb je een krachtig middel in handen om klanten voor je te winnen. * Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen. * Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen. * Bedoeld voor elke adviseur die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen.

Details

EAN :9789089653505
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  28-10-2016
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :140 mm
Dikte :10 mm
Gewicht :164 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :104