De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Key-account management


Nederlands | 01-09-2016 |

9789492196156

Paperback / softback


€ 44,50

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)




Tekst achterflap

Haal alles uit je belangrijkste klantrelaties Key-account management 2e editie De bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen. Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.

Details

EAN (ISBN) :9789492196156
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatiedatum :  01-09-2016
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :479 gr
Voorraad :Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)