De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Theedozen en olifantenpaadjes


Nederlands | 26-05-2021 | 192 pagina's

9789493171244

Hardback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 22,50

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Je wilt dat je klanten een topbeleving hebben en bij je terugkomen. Maar in de dagelijkse drukte zie je vaak over het hoofd welke kansen je mist. Terwijl het verbeteren van klantwaarde en klantbeleving vaak zit in details die je makkelijk kunt regelen. En je wordt er zelf ook blij van! In dit praktische boek – zonder theorie! - houdt Ronald Koopman je een grappige en verrassende spiegel voor. Hij geeft je in korte anekdotes en met inspirerende foto’s talloze tips en eye openers waarmee je het verschil maakt. Met de sprekende voorbeelden en reflectievragen krijg je elk team vanzelf mee. Zie hoe theedozen jou iets vertellen en dat je olifantenpaadjes maar beter kunt volgen. Dan ontdek je met dit boek hoe: - je de klantbeleving met simpele inzichten stukken beter maakt - verrassende details een groot verschil maken - je aandacht voor klantgerichtheid systematisch kunt aanpakken - inspiratie leidt tot supergoede ideeën - je echt impact maakt en hoe goed dat voelt Ronald Koopman is organisatieadviseur en expert in klant- en resultaatgericht organiseren. Hij ondersteunt organisaties succesvol bij het verbeteren van hun klant- en resultaatgerichtheid waardoor ze enthousiaste klanten en betere bedrijfsresultaten krijgen

Details

EAN (ISBN) :9789493171244
Auteur: 
Uitgever :Vrije Uitgevers, De
Publicatiedatum :  26-05-2021
Uitvoering :Hardback
Taal :Nederlands
Hoogte :203 mm
Breedte :156 mm
Dikte :20 mm
Gewicht :496 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :192