De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Why Your Customer Experience Program Will Fail


Engels | 18-01-2023 | 176 pagina's

9789493202207

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 24,99

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)




Tekst achterflap

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Lees dit boek om ervoor te zorgen dat jouw programma tot de 7% behoort die wél slaagt.

Of je nu net pas begint met CX of al een strategie hebt geïmplementeerd maar worstelt om meetbare resultaten te boeken, dit boek geeft je een bewezen recept om de grootste fouten te vermijden. De auteurs hebben die namelijk al voor je gemaakt.

Ze beschrijven 7 bewezen manieren om ervoor te zorgen dat jouw CX-programma een meetbare impact heeft: 1. Het belang van cultuur niet onderschatten 2. Het concurrentievoordeel van authenticiteit gebruiken 3. Niet alleen CX maar ook de employee experience verbeteren 4. Duidelijke keuzes maken in jouw CX-strategie 5. Leiderschap commitment voor CX creëren 6. De business case van CX bewijzen 7. CX combineren met operational excellence

Het boek is een praktische gids vol concrete voorbeelden en best practices, met inspirerende en bewezen strategieën voor verschillende branches, zowel B2B als B2C. Verder bevat het boek stappenplannen die je morgen al kunt toepassen. Implementeer de tips uit dit boek om jouw impact te vergroten, betekenisvolle, klantbelevingen te ontwerpen die blijvend zijn, en daarmee jouw doelen sneller en op een duurzamere manier te bereiken.

“Most companies have great CX intentions, but way too often those intentions don’t seem to leave the PowerPoint deck. In this book, you will find concrete tips and advice to change your intentions into world class execution.” – Steven Van Belleghem

“This book is a must-read for all CX professionals out there. Learn from these two customer experience leaders, who have been there and done that in the world of CX and have the scars and stars to show for it. They honestly share the mistakes they made and how they relentlessly kept going.” - Nienke Bloem

Friederike Niehoff is een Certified Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 10 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen met één duidelijke rode draad: begrijpen wat menselijk gedrag werkelijk drijft. Na het behalen van een Master of Science in Economic & Consumer Psychology aan de Universiteit Leiden, werkte ze voor bedrijven in de V.S., Duitsland en Nederland in verschillende branches. Ze is nu zelfstandig CX-consultant en interim-manager.

Aleksandra Pilniak is Hofstede Certified Practitioner in Organizational Culture en jurylid bij de International CX Awards. Ze coacht anderen al haar hele leven en houdt ervan mensen samen te brengen en hen in staat te stellen te groeien. Ze is opgegroeid in Polen, heeft in Italië gestudeerd en woont in Nederland, waardoor ze een echte expert is geworden als het gaat om culturele verschillen en het managen van internationale CX communities.

Details

EAN (ISBN) :9789493202207
Auteur: 
Uitgever :Wardy Poelstra Projectmanagement
Publicatiedatum :  18-01-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Engels
Hoogte :229 mm
Breedte :152 mm
Dikte :12 mm
Gewicht :298 gr
Voorraad :Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)
Bladzijden :176