Brand Management
Heding, Tilde (Copenhagen Business School, Denmark)-Knudtzen, Charlotte F. (Copenhagen Business School, Denmark)-Bjerre, Mogens
Engels | 20-09-2023 | 338 pagina's
9780367172589
Paperback / softback
€ 39,99
Van Dinter boeken
Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Tekst achterflap
This is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the "quick fixes" of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.
Details
| EAN : | 9780367172589 |
| Uitgever : | Taylor & Francis Group Limited |
| Publicatie datum : | 20-09-2023 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Engels |
| Hoogte : | 246 mm |
| Breedte : | 174 mm |
| Dikte : | 19 mm |
| Gewicht : | 602 gr |
| Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |
| Aantal pagina's : | 338 |