Brand Positioning
Erik (Amsterdam University of Applied Sciences Kostelijk-Karel Jan (Hanze University of Applied Sciences Alsem
Engels | 30-10-2024 | 254 pagina's
9780367250195
Paperback / softback
55,95
Van Dinter boeken
Niet in magazijn, wel te bestellen.
Informeer naar levertijd
Informeer naar levertijd
Zonder kosten afhalen in onze winkel
Gratis parkeren voor de deur
Tekst achterflap
Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brand’s positioning and strategy. The book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy.
Details
| EAN : | 9780367250195 |
| Uitgever : | Van Ditmar Boekenimport B.V. |
| Publicatie datum : | 30-10-2024 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Engels |
| Status : | Niet in magazijn, wel te bestellen. Informeer naar levertijd |
| Aantal pagina's : | 254 |