Creating Value with Data Analytics in Marketing
Verhoef, Peter C.-Kooge, Edwin-Walk, Natasha (Metriclab Big Data Analytics, The Netherlands)-Wieringa, Jaap E.
Engels | 20-09-2023 | 314 pagina's
9780367819798
Paperback / softback
€ 44,99
Van Dinter boeken
Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Tekst achterflap
This book is a practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies to cope with its size and complexity, and which enable organisations to leverage the information to create value in marketing.
Details
EAN : | 9780367819798 |
Uitgever : | Taylor & Francis Group Limited |
Publicatie datum : | 20-09-2023 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Engels |
Hoogte : | 246 mm |
Breedte : | 174 mm |
Dikte : | 16 mm |
Gewicht : | 743 gr |
Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |
Aantal pagina's : | 314 |