Creating Value with Data Analytics in Marketing

Verhoef, Peter C.-Kooge, Edwin-Walk, Natasha (Metriclab Big Data Analytics, The Netherlands)-Wieringa, Jaap E.


Engels | 20-09-2023 | 314 pagina's

9780367819798

Paperback / softback


€ 44,99

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

This book is a practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies to cope with its size and complexity, and which enable organisations to leverage the information to create value in marketing.

Details

EAN :9780367819798
Auteur: 
Uitgever :Taylor & Francis Group Limited
Publicatie datum :  20-09-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Engels
Hoogte :246 mm
Breedte :174 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :743 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :314