Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes
Nithda Horoszko-David Moskowitz-Howard Moskowitz
Engels | 27-05-2025 | 208 pagina's
9781032570167
Paperback / softback
€ 35,50
Van Dinter boeken
Niet in magazijn, wel te bestellen.
Informeer naar levertijd
Informeer naar levertijd
Tekst achterflap
Women have an affinity with the brand of perfume they wear. Despite huge marketing budgets, established brands? launches often fail, despite extensive marketing research and lavish resources. With case studies from Jill Sander, Estee Lauder and Dior, this book debunks the classic marketing techniques which often hinder the success of new perfume
Details
EAN : | 9781032570167 |
Uitgever : | Van Ditmar Boekenimport B.V. |
Publicatie datum : | 27-05-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Engels |
Status : | Niet in magazijn, wel te bestellen. Informeer naar levertijd |
Aantal pagina's : | 208 |