Winning Global Markets
Philip (Kellogg School of Management Kotler-Milton (Kotler Marketing Group (KMG) USA) Kotler
Engels | 13-07-2025 | 288 pagina's
9781118893814
Hardback
32,95
Van Dinter boeken
Niet in magazijn, wel te bestellen.
Informeer naar levertijd
Informeer naar levertijd
Zonder kosten afhalen in onze winkel
Gratis parkeren voor de deur
Tekst achterflap
A new marketing paradigm focuses on the concentrated economic power of 600 global cities. City-Centered Marketing: Why Local is the Future of Global Business is a compelling practical analysis of a new direction of marketing within the context of intensifying urbanization and the shift of global economy from West to East.
Details
| EAN : | 9781118893814 |
| Uitgever : | Van Ditmar Boekenimport B.V. |
| Publicatie datum : | 13-07-2025 |
| Uitvoering : | Hardback |
| Taal/Talen : | Engels |
| Status : | Niet in magazijn, wel te bestellen. Informeer naar levertijd |
| Aantal pagina's : | 288 |