HBR's 10 Must Reads on Communication (with featured article "The Necessary Art of Persuasion," by Jay A. Conger)
Harvard Business Review-Robert B. Cialdini-Deborah Tannen-Nick Morgan
Engels | 18-09-2024 | 208 pagina's
9781422189863
Paperback / softback
25,99
Van Dinter boeken
Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Zonder kosten afhalen in onze winkel
Gratis parkeren voor de deur
Tekst achterflap
Express your ideas clearly and with impact-no matter what the situation. These ten definitive Harvard Business Review articles on communication will help you connect with even the toughest crowds, gain influence and credibility, and neutralize stressful conversations.
Details
| EAN : | 9781422189863 |
| Uitgever : | Van Ditmar Boeken B.V. |
| Publicatie datum : | 18-09-2024 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Engels |
| Hoogte : | 208 mm |
| Breedte : | 135 mm |
| Dikte : | 18 mm |
| Gewicht : | 257 gr |
| Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
| Aantal pagina's : | 208 |
| Reeks : | HBR's 10 Must Reads |