De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Consumentengedrag, de basis


Nederlands | 14-12-2022 | 350 pagina's

9789001078423

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 72,50

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

• Toegankelijke inleiding in het vakgebied; • praktijkgerichte benadering; • te gebruiken in compacte modules. Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij. In deze zevende editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau is er het nodige vernieuwd. De thema’s ‘neuromarketing’, ‘customer experience/journey’, online marketing’ en ‘maatschappelijk verantwoord consumeren’ worden in deze zevende druk meer uitgebreid besproken. Met deze aanpassingen is het boek weer bij de tijd en vormt het een actueel overzicht van samenhangende begrippen om consumentengedrag te beschrijven, te begrijpen en te beïnvloeden. Doelgroep: Consumentengedrag, de basis is zeer geschikt voor de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Small Business & Retail Management, Communicatie, International Business & Languages en aanverwante opleidingen in het hoger economisch onderwijs. Digitaal materiaal: Studenten vinden op Hoger onderwijs online toetsen en cases. Voor docenten staan er Powerpoints met figuren en tabellen, uitwerkingen cases. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl . Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geëxporteerd naar diverse formats. Over de auteur(s): André Weber (1949) studeerde sociale wetenschappen en doceerde van 1982 tot 2012 in de vakgebieden organisatiekunde en consumentengedrag aan de HEAO Arnhem, later de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, aan uiteenlopende doelgroepen, van eerstejaarsstudenten tot cursisten in MBA- en MSc-opleidingen. Sinds zijn pensionering is hij als adviseur betrokken bij de bedrijfsvoering van diverse ondernemingen.

Details

EAN (ISBN) :9789001078423
Auteur: 
Uitgever :Noordhoff
Publicatiedatum :  14-12-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :171 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :667 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :350