EAN:  9789001738174
Publicatiedatum:   23-10-2020
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  128

  Op voorraad in ons centraal magazijn

Fan zijn is fan-tastisch Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers. Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans en de emotie en relatie tussen de fan en het merk centraal. Daarbij gaat het om bedrijven maar evenzeer over steden en non-profitorganisaties. We starten met de belangrijkste fans: de eigen medewerkers. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen. Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij is al jaren een grote fan van de fanstrategie. Wil Michels is auteur van Handboek Communicatie en Communicatiestrategie. Hij nam twee jaar de tijd om zijn favoriete strategie uit te werken: de Fanstrategie. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij Fontys Hogescholen, NCOI, Van der Hilst en de Universiteit van Antwerpen. Voor professionals en teams verzorgt hij inspirerende workshops over communicatiestrategie. Hij staat voor dynamiek, fun en een frisse kijk op het vak.

    EAN: 9789001738174
    Auteur: 
    Uitgever: Noordhoff
    Publicatiedatum:   23-10-2020
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 172 mm
    Breedte: 242 mm
    Dikte: 10 mm
    Gewicht: 309 gr
    Voorraad: Op werkdagen besteld: morgen afhalen of bezorgd
    Bladzijden: 128