De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Handboek creatieve marketingwerkvormen


Nederlands | 15-01-2020 | 176 pagina's

9789001873141

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 36,95

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie. Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is. Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus. - Uniek boek in de marketingliteratuur; - direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen; - leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk. Op de website www.handboekcreatievemarketingwerkvormen.noordhoff.nl staan de modellen en figuren uit het boek. Tom Spanjaard is hbo-hoofddocent marketing en innovatie en heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatief en innovatief onderwijs in het economisch domein. Daarnaast is hij een van de oprichters en managing partner van Voor-Sprong, dat innovatief jong talent aan bedrijven verbindt. Herman Koot is eigenaar van marketingbureau Buro Koorts. Vanuit zijn rol als ondernemende marketingstrateeg helpt hij samen met zijn team mkb-ondernemers in Nederland en België bij de ontwikkeling van hun bedrijven.

Details

EAN (ISBN) :9789001873141
Auteur: 
Uitgever :Noordhoff
Publicatiedatum :  15-01-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :170 mm
Dikte :10 mm
Gewicht :345 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :176