Influencers

Carole Lamarque


Nederlands | 13-02-2025 | 152 pagina's

9789020920369

Paperback / softback


€ 34,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers?

Carole Lamarque geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen, recente cases en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Want er blijkt een grote behoefte te zijn aan een basiswerk over influencemarketing omdat zij willen weten hoe ze als merk met influencers aan de slag kunnen gaan. Want het lijkt zo simpel maar het kan heel makkelijk ook helemaal misgaan.

Een belangrijk boek voor marketeers, ondernemers, zzp’er en natuurlijk de influencers zelf.

“Influencers are the new power brokers in the age of digital storytelling. They turm authenticity into the most valuable currency of trust.”

Gary Vaynerchuk, ondernemer, spreker en bestsellerauteur

USP’s

- Actuele en invloedrijke marketingtool van dit moment

- Herziene druk

- Van eerste editie meer dan drieduizend exemplaren verkocht.

Details

EAN :9789020920369
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  13-02-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :246 mm
Breedte :179 mm
Dikte :19 mm
Gewicht :525 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :152