Marketing in tijden van Trump

Fons Van Dyck


Nederlands | 08-10-2025 | 160 pagina's

9789020997736

Paperback / softback


29,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd

   Zonder kosten afhalen in onze winkel

   Gratis parkeren voor de deur




Tekst achterflap

We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlogen, klimaatverandering, technologische revoluties, energietransitie. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het begin van een mondiale aardschok. Hij is niet de enige populistische wereldleider en niemand weet wat die politieke verschuiving voor gevolgen heeft. Zijn invoertarieven hebben enorme gevolgen voor de economie en voor geopolitieke relaties, beurzen kelderen en het consumentenvertrouwen daalt. Stevenen we af op een wereldwijde recessie? Wat betekent dat voor merken?

In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen

die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. En reikt marketeers een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.

Details

EAN :9789020997736
Auteur: 
Uitgever :Van Duuren Management B.V.
Publicatie datum :  08-10-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :231 mm
Breedte :151 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :328 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :160