Anatomie van de verleiding

Paul Postma


Nederlands | 01-09-2021 | 268 pagina's

9789024400577

Paperback / softback


€ 36,50

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: - hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; - waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; - hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; - wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; - hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie. Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.

Details

EAN :9789024400577
Auteur: 
Uitgever :Paul Postma Marketing Consultancy
Publicatie datum :  01-09-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :160 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :500 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :268