Handboek Marketing 4.0

Paul Postma


Nederlands | 01-09-2021 | 452 pagina's

9789024400584

Paperback / softback


€ 41,50

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

Details

EAN :9789024400584
Auteur: 
Uitgever :Paul Postma Marketing Consultancy
Publicatie datum :  01-09-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Dikte :21 mm
Gewicht :880 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :452