Handboek Marketing 4.0
Paul Postma
Nederlands | 01-09-2021 | 452 pagina's
9789024400584
Paperback / softback
€ 41,50
Tekst achterflap
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Details
EAN : | 9789024400584 |
Uitgever : | Paul Postma Marketing Consultancy |
Publicatie datum : | 01-09-2021 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 240 mm |
Breedte : | 170 mm |
Dikte : | 21 mm |
Gewicht : | 880 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 452 |