Doet marketing ertoe?

Ruud Frambach


Nederlands | 03-04-2018 | 176 pagina's

9789024418725

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

34,50

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd

   Zonder kosten afhalen in onze winkel

   Gratis parkeren voor de deur




Tekst achterflap

Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe. Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het doel van marketingactiviteiten. Hiervoor wordt altijd een prijs betaald, op langere termijn ook door marketing zelf. Dat ondermijnt het vertrouwen in het vak en beperkt de belangrijke en vooral waardevolle rol die marketing kan spelen. Als ze goed wordt ingezet, kan marketing waarde creëren voor afnemers en tegelijkertijd waarde realiseren voor bedrijven, aandeelhouders en de maatschappij. Er valt nog veel winst te behalen, zowel voor ervaren marketeers als voor organisaties waar marketing nauwelijks een rol speelt. Vanuit een sterke focus op de praktijk en gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten laat dit boek zien hoe marketing aantoonbaar waarde kan bieden voor organisaties en hun stakeholders.

Details

EAN :9789024418725
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  03-04-2018
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :231 mm
Breedte :151 mm
Dikte :19 mm
Gewicht :309 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :176