De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Bingemarketing


Nederlands | 23-09-2019 | 176 pagina's

9789024427680

Paperback / softback


€ 27,50

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? En hoe zorg je er dan ook nog voor dat iedereen op al die kanalen hetzelfde verhaal vertelt? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood. Dit is geen saai marketingboek, maar een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Met bingemarketing zorg je ervoor dat mensen jouw verhalen wél willen consumeren. Niet slechts één aflevering, maar als een loyale en betrokken lezer, kijker of luisteraar. Als een ware showrunner bouw je zo aan je eigen loyale en betrokken publiek.

Details

EAN (ISBN) :9789024427680
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatiedatum :  23-09-2019
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :211 mm
Breedte :136 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :257 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :176