AI-personalisatie strategie

Jean-Pierre Thomassen


Nederlands | 22-08-2025 | 224 pagina's

9789024472406

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 32,50

 Van Dinter boeken




Tekst achterflap

Klantverwachtingen stijgen, maar klantcontact wordt steeds onpersoonlijker. Hoe dicht je die kloof? Met AI til je klantbeleving naar een hoger niveau.

 

Digitalisering maakt klantcontact onpersoonlijker, terwijl klanten juist verwachten dat organisaties hun data benutten om de klantbeleving persoonlijker te maken. AI biedt ongekende mogelijkheden om personalisatie in marketing, sales en service effectief en schaalbaar toe te passen tegen relatief lagere kosten.

 

AI-personalisatie strategie laat zien hoe je AI kunt inzetten om klantbeleving te optimaliseren, met herkenning, waardering, maatwerk en regelruimte als sleutelprincipes. Ontdek de vele en diverse toepassingen in de 22 praktijkcases, van VodafoneZiggo en Spotify tot Centraal Beheer. Naast de praktijk komt een groot aantal onderzoeksresultaten aan de orde. Het biedt dan ook strategische, tactische en juridische inzichten in de impact van AI-personalisatie. Onmisbaar voor jou als directeur, manager of expert in marketing, sales, service en customer experience als je (hyper)personalisatie succesvol wilt implementeren in je organisatie om zo je klanten nóg beter van dienst te kunnen zijn.

 

Jean-Pierre Thomassen ondersteunt als organisatieadviseur al ruim 30 jaar directies bij de omslag naar een waarde-, klant- en servicegerichte focus. Hij is medeoprichter van het Service Excellence Institute en (co)auteur van prijswinnende boeken als Service Excellence, Excelleren in service, Handboek Strategische B2B-marketing en Customer Experience: van cult naar cultuur. Hij is als parttime marketingdocent verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen en Beeckestijn Business School.

 

Details

EAN :9789024472406
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  22-08-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Status :Nog niet verschenen
Aantal pagina's :224