Elke klant is er één!
J. Spatjens
Nederlands | 25-06-2012 | 70 pagina's
9789031351800
Paperback / softback
€ 26,95
Tekst achterflap
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er moeite mee hebben dat 'hun' medewerkers niet de juiste ambassadeursrol vervullen?Over hoe dat komt en hoe zowel leidinggevenden als medewerkers hierin verandering kunnen brengen heeft Jos Spätjens dit boekje geschreven. Het is een pleidooi voor meer zelfinitiatief bij medewerkers om er voor klanten 'voor te gaan'. Tegelijk geeft hij managers en leidinggevenden tips en adviezen hoe ze zo'n cultuur kunnen bereiken.
Details
EAN : | 9789031351800 |
Uitgever : | BSL Media & Learning |
Publicatie datum : | 25-06-2012 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 210 mm |
Breedte : | 148 mm |
Dikte : | 5 mm |
Gewicht : | 106 gr |
Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |
Aantal pagina's : | 70 |