Elke klant is er één!

J. Spatjens


Nederlands | 25-06-2012 | 70 pagina's

9789031351800

Paperback / softback


€ 26,95

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er moeite mee hebben dat 'hun' medewerkers niet de juiste ambassadeursrol vervullen?Over hoe dat komt en hoe zowel leidinggevenden als medewerkers hierin verandering kunnen brengen heeft Jos Spätjens dit boekje geschreven. Het is een pleidooi voor meer zelfinitiatief bij medewerkers om er voor klanten 'voor te gaan'. Tegelijk geeft hij managers en leidinggevenden tips en adviezen hoe ze zo'n cultuur kunnen bereiken.

Details

EAN :9789031351800
Auteur: 
Uitgever :BSL Media & Learning
Publicatie datum :  25-06-2012
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :148 mm
Dikte :5 mm
Gewicht :106 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :70