Hotelmarketing

Christian Holthof


Nederlands | 21-03-2023 | 434 pagina's

9789044131284

Paperback / softback


€ 46,20

 Van Dinter boeken




Tekst achterflap

Dit boek legt op een heldere manier de basisprincipes van hotelmarketing uit, geïllustreerd met talrijke hotelvoorbeelden. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van een projectmatig wetenschappelijk onderzoek van 2011-2013, waarin hotelmanagers en marketeers uit de provincie Antwerpen bevraagd werden over hun marketingbeleid. Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. De publicatie is een nuttig naslagwerk voor studenten en voor decision makers in de hotelsector. Christian Holthof is Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen, Master in Toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.

Details

EAN :9789044131284
Auteur: 
Uitgever :Maklu, Uitgever
Publicatie datum :  21-03-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :243 mm
Breedte :174 mm
Dikte :23 mm
Gewicht :828 gr
Status :Tijdelijk niet leverbaar
Aantal pagina's :434