Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom
Nederlands | 19-12-2019 |
9789047007081
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 23,99
Korte beschrijving/Annotatie
Klantgericht werken in de praktijk: Van Gurchom laat zien hoe je met strategie en klantreizen de customer experience blijvend verbetert.
Tekst achterflap
'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Details
EAN : | 9789047007081 |
Uitgever : | Atlas Contact, Uitgeverij |
Publicatie datum : | 19-12-2019 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 210 mm |
Breedte : | 135 mm |
Dikte : | 18 mm |
Gewicht : | 272 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Reeks : | Business bibliotheek |