Customer experience in de praktijk

Manfred van Gurchom


Nederlands | 19-12-2019 |

9789047007081

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 23,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Korte beschrijving/Annotatie

Klantgericht werken in de praktijk: Van Gurchom laat zien hoe je met strategie en klantreizen de customer experience blijvend verbetert.

Tekst achterflap

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.

Details

EAN :9789047007081
Auteur: 
Uitgever :Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatie datum :  19-12-2019
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :135 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :272 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Reeks :  Business bibliotheek