Zakelijke doelen bereiken met social media

Marco Frijlink-Wilco Verdoold


Nederlands | 29-01-2018 | 192 pagina's

9789047007937

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 22,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Korte beschrijving/Annotatie

De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.

Tekst achterflap

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

Biografie

Wilco Verdoold is intensief betrokken bij zowel strategie als realisatie van verschillende online en social media concepten. Hij richt zich primair op het vertalen van innovatieve mogelijkheden naar succesvolle business. Hij heeft bijna 20 jaar ervaring met innoveren en professionaliseren van organisaties en een gedegen achtergrond in alle online aspecten van business development.

Details

EAN :9789047007937
Auteur: 
Uitgever :Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatie datum :  29-01-2018
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :231 mm
Breedte :151 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :420 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :192
Keywords :  communicatie ;managementboek;marketing;social media;strategie