Het innovatiedilemma

Clayton M. Christensen


Nederlands | 19-07-2017 | 320 pagina's

9789047008149

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 24,99

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Korte beschrijving/Annotatie

Succes kan je ondergang betekenen. Ontdek hoe disruptie bedrijven breekt of maakt en leer hoe je voorop blijft in een veranderende markt.

Tekst achterflap

In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.

Biografie

Clayton M. Christensen is hoogleraar bedrijfskunde aan de Harvard Business School. Hij is daarnaast medeoprichter van Innosight, een managementadviesbureau op het gebied van innovatie. Hij was in 2013 nummer 1 op de Thinkers50, de lijst van de belangrijkste managementdenkers wereldwijd.

Details

EAN :9789047008149
Auteur: 
Uitgever :Atlas Contact, Uitgeverij
Vertaler : Tijmen Roozenboom - Joke Traats
Publicatie datum :  19-07-2017
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :135 mm
Dikte :26 mm
Gewicht :379 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :320