Het businessmodellenboek
Oliver Gassman-Karolin Frankenberger-Michaela Csik
Nederlands | 16-09-2015 | 320 pagina's
9789047008606
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 29,99
Korte beschrijving/Annotatie
Succesvol innoveren? Leer van 50 bewezen businessmodellen en ontdek hoe je ze toepast, combineert en aanpast voor jouw bedrijf.
Tekst achterflap
Een uniek overzicht van meer dan 50 succesvolle en innovatieve businessmodellen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat businessmodel-innovatie is en hoe je het zelf kunt aanpakken aan de hand van een doordachte, inspirerende techniek. De wereld verandert snel. Gevestigde bedrijven die niet snel genoeg veranderen zien hun omzet soms in rap tempo verdampen. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf zijn eigen businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met businessmodelinnovatie? Je hoeft niet zelf een nieuw revolutionair businessmodel te bedenken. Het is veel effectiever om de businessmodellen van succesvolle bedrijven te bestuderen en die aan te passen, te combineren en af te stemmen op je eigen product of markt. 'Het businessmodellenboek' barst van de aansprekende voorbeelden.
Biografie
Oliver Gassmann is hoogleraar Innovatiemanagement aan de Universiteit van St. Gallen en directeur van het Institute of Technology Management (ITEM). Hij is een veelgevraagd spreker en adviseert talloze bedrijven binnen en buiten Europa.
Details
| EAN : | 9789047008606 |
| Uitgever : | Atlas Contact, Uitgeverij |
| Vertaler : | Tijmen Roozenboom |
| Publicatie datum : | 16-09-2015 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Hoogte : | 240 mm |
| Breedte : | 190 mm |
| Dikte : | 20 mm |
| Gewicht : | 687 gr |
| Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
| Aantal pagina's : | 320 |