Handboek betekenisvol ondernemen
Kees Klomp-Stefan Wobben-Jesse Kleijer
Nederlands | 25-06-2016 | 240 pagina's
9789047009177
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 23,99
Korte beschrijving/Annotatie
Waar purpose en profit samenkomen, ontstaat echte waarde. Een praktische gids die laat zien hoe jouw bedrijf kan floreren door betekenis centraal te stellen.
Tekst achterflap
Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven met het ‘Handboek betekenisvol ondernemen’ een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. Hun methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvoll bedrijf. Het begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming. Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!
Details
EAN : | 9789047009177 |
Uitgever : | Atlas Contact, Uitgeverij |
Publicatie datum : | 25-06-2016 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 230 mm |
Breedte : | 161 mm |
Dikte : | 21 mm |
Gewicht : | 423 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 240 |