De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Kleur bekennen


Nederlands | 13-11-2019 | 192 pagina's

9789047012757

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 20,00

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Korte beschrijving/Annotatie

Succesvolle vernieuwing lukt als je organisatie haar oorsprong niet verloochent en gefundeerde en duurzame strategische keuzes maakt.

Tekst achterflap

‘Kleur bekennen’ presenteert drie stappen om je organisatie fundamenteel te vernieuwen: Reflect, Redesign en Recreate. Het begint met het doorgronden van wat je organisatie in essentie is: een inspirator, een gids, een facilitator of een servicer? Door je rol helder te krijgen kun je gefundeerde en duurzame strategische keuzes maken, en leg je de basis voor het kompas waarmee je je organisatie op koers brengt en de toekomst in loodst. Rachelle van der Linden en Marco Derksen trekken al ruim twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat succesvolle vernieuwing pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Van der Linden werkt intuïtief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Derksen benadert transformatie meer vanuit een sociaal-technologische blik. Deze complementaire expertises, samen met inzichten vanuit het verleden, een scherpe visie op de toekomst én de overtuiging dat juist nu elke organisatie kleur zou moeten bekennen, hebben geleid tot dit boek.

Recensie/Quote

‘Het vernieuwen van je organisatie: je weet dat je er nu aan moet beginnen om ook in de toekomst relevant te zijn. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Kleur bekennen biedt uitkomst.’ – Managementboek Magazine

Details

EAN (ISBN) :9789047012757
Auteur: 
Uitgever :Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatiedatum :  13-11-2019
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :190 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :558 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :192
Trefwoorden :  bedrijfsstrategie;brand management;innovatie ;leiderschap;marketing