Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

K. de Ruyter-N. Scholl


Nederlands | 04-09-2013 |

9789051894172

Paperback / softback


€ 41,50

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.

Details

EAN :9789051894172
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  04-09-2013
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Dikte :11 mm
Gewicht :332 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd