In goede en kwade koersdagen

M. Heijl


Nederlands | 28-04-2011 |

9789054721574

Paperback / softback


€ 19,95

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Details

EAN :9789054721574
Auteur: 
Uitgever :Arko Sports Media BV
Publicatie datum :  28-04-2011
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :230 mm
Breedte :171 mm
Dikte :10 mm
Gewicht :297 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd