De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport


Nederlands | 27-08-2021 |

9789054724520

Paperback / softback


€ 39,95

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van de vijfde druk is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan. De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.

Details

EAN (ISBN) :9789054724520
Auteur: 
Uitgever :Arko Sports Media BV
Publicatiedatum :  27-08-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :229 mm
Breedte :171 mm
Dikte :28 mm
Gewicht :861 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier