Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

EAN:  9789054724520
Publicatiedatum:   27-08-2021
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands

  Leverbaar bij Centraal Boekhuis

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van de vijfde druk is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan. De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.

    EAN: 9789054724520
    Auteur: 
    Uitgever: Arko Sports Media BV
    Publicatiedatum:   27-08-2021
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 170 mm
    Breedte: 230 mm
    Dikte: 26 mm
    Gewicht: 856 gr
    Voorraad: Leverbaar bij Centraal Boekhuis