Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Marleen Bekkers-Yoursi Mandour


Nederlands | 26-07-2018 | 300 pagina's

9789058754530

Paperback / softback


€ 34,95

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour
Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Details

EAN :9789058754530
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  26-07-2018
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :171 mm
Dikte :21 mm
Gewicht :639 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :300