Hoe pak je een oen zijn poen

L. Pot


Nederlands | 27-05-2009 | 144 pagina's

9789077881545

Paperback / softback


€ 12,50

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer?

Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.

Auteur Leo Pot is succesvol manager, marketingdeskundige en schrijver van het enthousiast ontvangen managementboek 'Kunst in zaken' (2006) en van 'Hoe pak je een oen zijn poen' (2009).

Details

EAN :9789077881545
Auteur: 
Uitgever :Haystack, Uitgeverij
Publicatie datum :  27-05-2009
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :166 mm
Breedte :115 mm
Dikte :13 mm
Gewicht :133 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :144