Marketing

Steven van Belleghem


Nederlands | 28-03-2014 | 200 pagina's

9789082033724

Hardback


€ 49,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.

Details

EAN :9789082033724
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  28-03-2014
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :246 mm
Breedte :177 mm
Dikte :23 mm
Gewicht :705 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :200