De webwinkel van Van Dinter Boeken in Boxmeer

Social Selling met LinkedIn


Nederlands | 15-01-2021 | 128 pagina's

9789082298147

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 17,95

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken




Korte beschrijving/Annotatie

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet voor werkende leadgeneratie!

Tekst achterflap

Het compacte - maar praktische - Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties. Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort. De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht. De bijlagen op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix. Auteur, ondernemer, crossmediaal marketeer, spreker, blogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is onder zijn @Onlinemarketeer al jaren een bekende op de sociale media en schreef al meerdere bestsellers op gebied van social media marketing.

Slogan/Promotie

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties.

Biografie

Bestseller auteur Patrick Petersen RDM MA MSc voltooide diverse masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van strategische sociale media en de werkende contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. Petersen is sinds 1995 docent, trainer en coach op gebied van succesvolle online marketing.

Kenmerk

met gratis digibord online

Inhoudsopgave

Dankwoord Voor wie is het boek geschikt? De doelmatige opbouw Het gebruik van het boek 1 Van passief banenplatform naar actieve social selling Een betrouwbaar, zakelijk netwerk als gat in de markt Linkedin begint met direct marketing LinkedIn en de eerste kenmerken van social selling Linkedin als contentplatform voor thought leaders Linkedin sinds 2016 onderdeel van Microsoft De kracht van de Company Pages wordt ontdekt De hashtag en meer personal social selling Privacy: van koude acquisitie naar opgewarmde social selling In 2019 en 2020 wordt social selling met LinkedIn spannend De vernieuwde events als leadgeneratoren Stories en meer interactieve content Van passief netwerk naar actief social selling platform Personal branding, digitaal klantmanagement en de Why? 2 Via DNA en SSI naar een profiel gericht op social selling Verschillen social selling en sales Digitaal klantmanagement vanuit het DNA De methodiek van het VAK-EI Het digitale DNA op basis van de Social Selling Index Ontwerp een persona voor persoonlijke content De strategische stappen van de social selling strategie 3 SSI, DMU, ZMOT en de tactische invulling van de social selling mix Van moment of truth naar de fasen van een klantreis Van klantreis naar het team van decision makers De tijdlijn van de decision makers 4 Personal branding, reputatiemanagement en meer traffic Doelstelling: Personal branding en reputatiemanagement De middelenmix personal branding en reputatiemanagement De middelenmix en meer traffic op en met LinkedIn De middelenmix en het algoritme 5 Thought leadership en Sponsored Content De middelenmix voor thought leadership De middelenmix: stappenplan Sponsored Content 6 Klantinformatie, engagement en communitybuilding Doelstelling: klantinformatie, communitybuilding en meer engagement De middelenmix voor meer klantinformatie en communitybuilding De middelenmix voor meer engagement 7 Leadgeneratie Doelstelling: Leadgeneratie De middelenmix voor meer leads en nurturing Connect! Hierbij een kortingscode voor een praktijksessie!

Details

EAN (ISBN) :9789082298147
Auteur: 
Uitgever :A Class Books
Publicatiedatum :  15-01-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :148 mm
Dikte :7 mm
Gewicht :245 gr
Voorraad :Tijdelijk niet leverbaar
Bladzijden :128
Trefwoorden :  conversie;e-commerce;linkedin;linkedin marketing;online;online marketing;online sales;sales;social media marketing linkedin marketing;social selling;social selling social media marketing