Het Bestsellerboek

Charlotte Meindersma-Hanneke de Wit


Nederlands | 01-08-2022 | 176 pagina's

9789082329674

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 25,00

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Korte beschrijving/Annotatie

Dit boek leert elke auteur van een zakelijk boek, hoe hij/zij van een businessboek een bestseller maakt.

Tekst achterflap

Vraag jij je wel eens af hoe het kan dat sommige boeken boven in de bestsellerlijsten komen, en vervolgens binnen no time weer weggezakt zijn? Hoeveel boeken verkopen bestsellerauteurs nou echt? Betekent een tweede, vierde of tiende druk dat er duizenden of tienduizenden boeken verkocht zijn? Wat levert die nummer 1-plek nou eigenlijk op, en is dat de enige manier om een bestseller te scoren? We interviewden Monique Bransen van uitgeverij Haystack, bestseller auteurs Bart van den Belt, Elke Wiss, Robin Stevens, Cynthia Schultz, en de koning van de businessboeken, Jos Burgers, en vroegen hen het hemd van het lijf. Neem een kijkje in de keuken, bij ons, bij onze klanten en bij andere auteurs en uitgevers. In dit boek laten we de eerlijke cijfers zien, delen we de tricks of the trade, ontkrachten we de mythes rondom de bestsellerlijsten en geven we je de gouden formule om van jouw boek een bestseller te maken! Charlotte Meindersma en Hanneke de Wit hebben samen meer dan 25 jaar ervaring in het boekenvak. Ze gaven in totaal 9 boeken uit, waar meer dan 15.000 exemplaren van over de toonbank gingen. Charlotte is jurist en marketeer. Vanuit haar bedrijf Charlotte’s Law & Fine Prints geeft ze juridisch advies en marketingadvies. Ze is een disruptor en pionier in de juridische wereld. Hanneke is schrijfcoach, redacteur, ontwerper en marketeer. Vanuit haar bedrijf Tangram Studio heeft ze al vele ondernemers geholpen om hun boek succesvol uit te geven.

Biografie

Charlotte Meindersma is jurist en marketeer. Vanuit haar bedrijf Charlotte’s Law & Fine Prints geeft ze juridisch advies en marketingadvies. Ze is een disruptor en pionier in de juridische wereld. Hanneke de Wit is schrijfcoach, redacteur en ontwerper. Vanuit haar bedrijf Tangram Studio heeft ze al vele ondernemers geholpen om hun boek succesvol uit te geven.

Inhoudsopgave

Inleiding | 13 Interview: Monique Bransen, Uitgeverij Haystack | 17 Hoofdstuk 1 - Wanneer is een boek een bestseller? | 23 Interview: Elke Wiss | 35 Hoofdstuk 2- Product: Een bestseller schrijven | 41 Interview: Bart van den Belt | 69 Hoofdstuk 3 - Prijs: Geld verdienen aan je boek | 75 Interview: Jos Burgers | 99 Hoofdstuk 4 - Plaats: Waar je je boek verkoopt bepaalt het succes | 105 Interview: Cynthia Schultz | 119 Hoofdstuk 5 - Promotie: Zo breng je je boek aan de man | 125 Interview: Robin Stevens | 155 Zó kom je op 1 bij Managementboek! | 161 Nawoord | 173

Details

EAN :9789082329674
Auteur: 
Uitgever :Tangram Studio
Publicatie datum :  01-08-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :149 mm
Dikte :12 mm
Gewicht :265 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :176
Keywords :  bestseller;boek schrijven;boek uitgeven;boekmarketing;marketing;uitgeverij