Nederlands | 08-10-2021 | 176 pagina's
9789083182759
Paperback / softback
Het boek met de 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd is een bestseller over klantgericht denken en handelen. Een volledig geactualiseerde editie ter gelegenheid van 100 jaar Jumbo Food Groep.
Als het met een willekeurig bedrijf wat minder gaat, heb ik de manier om er snel uit te komen: ga met je klanten om de tafel zitten en leg je problemen op tafel. Zij zullen je de weg wijzen’, aldus Karel van Eerd. Het boek met de 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd is een bestseller over klantgericht denken en handelen. Een volledig geactualiseerde editie ter gelegenheid van 100 jaar Jumbo Food Groep en 25 jaar de 7 Zekerheden-positionering van Jumbo.
Als het met een willekeurig bedrijf wat minder gaat, heb ik de manier om er snel uit te komen: ga met je klanten om de tafel zitten en leg je problemen op tafel. Zij zullen je de weg wijzen’, aldus Karel van Eerd. Het boek met de 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd is een bestseller over klantgericht denken en handelen. Een volledig geactualiseerde editie ter gelegenheid van 100 jaar Jumbo Food Groep en 25 jaar de 7 Zekerheden-positionering van Jumbo.
Maarten Beernink (1975) is oprichter en eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Dagelijks is Maarten actief in het boekenvak: zelf schrijven, uitgeven, adviseren en promoten. Hij is auteur van diverse managementboeken, waarvan hij er vier samen met Rupert heeft geschreven over bekende ondernemers. Rupert Parker Brady (1967) van Retaildenkers is columnist Retailtrends en auteur van meerdere boeken. Dagelijks is hij actief met retailers, merken en steden. En werkzaam als senior concept strateeg bij bureau Sandenburg concept creation.
Brabantse bravoure – Jan-Willem Grievink 6 Profiel Karel van Eerd 20 De 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd 1 Toon leiderschap 58 2 Denk groot 70 3 Zeer zuinig zijn 86 4 Durf te vernieuwen 96 5 Groei is het mooiste wat er is 108 6 Verwen de klant 120 7 Breek nooit een belofte 130 Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw 140 Het DNA van Jumbo is geen marketingtruc 154 Bronnen 172 Over de auteurs 176
EAN (ISBN) : | 9789083182759 |
Uitgever : | Vrije Uitgevers, De |
Publicatiedatum : | 08-10-2021 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal : | Nederlands |
Hoogte : | 185 mm |
Breedte : | 129 mm |
Dikte : | 15 mm |
Gewicht : | 204 gr |
Voorraad : | Leverbaar bij onze leverancier |
Bladzijden : | 176 |
Trefwoorden : | jumbo;marketing;ondernemerschap;retail;supermarkt |