De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Merken zijn net mensen


Nederlands | 06-02-2023 | 160 pagina's

9789083270418

Paperback / softback


€ 20,99

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Korte beschrijving/Annotatie

Hoe je merk dé aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt. Grijze-muizen-merken en copycats zijn er al genoeg!

Tekst achterflap

Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je: > hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt; > wat moderne merken van twee oude wijze heren kunnen leren; > waarom iedereen een merk bouwt (of je nu wilt of niet..); > hoe merkbeleving aansluit bij menselijke behoeften; > hoe je klanten voor het leven werft; > hoe je wel 5 x meer kunt vragen voor hetzelfde product; > hoe ideale klanten voor jou kiezen; > hoe merken een persoonlijke relatie kunnen aangaan met ideale klanten. Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

Biografie

Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

Inhoudsopgave

Inhoud Waarom dit boek? 7 Wat is toch die aantrekkingskracht van bepaalde merken? 15 Wat is een merk eigenlijk? 19 Wat merken van deze twee wijze heren kunnen leren 29 De zeven bouwstenen voor een ijzersterk merk 41 1. De reden dat je bestaat 49 2. De droom 63 3. De reis 75 4. Geloof en overtuiging 81 5. De belofte 93 6. Persoonlijkheid 101 7. Elke interactie draagt bij 115 Hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt 127 De onschuldige 131 Casestudy: Innocent Drinks, een onschuldig drankje 135 De onderzoeker 139 Casestudy: Hoe Michelin mensen inspireerde op reis te gaan 142 De magiër 145 Casestudy Axe: Find your magic! 148 Een sterk bouwen is topsport 151 Begrippen 155

Details

EAN (ISBN) :9789083270418
Auteur: 
Uitgever :ABC Distributie
Publicatiedatum :  06-02-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :214 mm
Breedte :139 mm
Dikte :12 mm
Gewicht :261 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :160
Trefwoorden :  archetype;branding;marketing;merk;merkstrategie