Inleiding marketing
Stefan Renkema
Nederlands | 24-06-2015 | 256 pagina's
9789089536716
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 50,50
Tekst achterflap
De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? * toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; * extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; * aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; * actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; * per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak. Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In dit boek combineert hij bekende en minder bekende inzichten uit de marketingtheorie met zijn eigen ervaringen als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.
Details
EAN : | 9789089536716 |
Uitgever : | Koninklijke Boom Uitgevers |
Publicatie datum : | 24-06-2015 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 240 mm |
Breedte : | 170 mm |
Dikte : | 16 mm |
Gewicht : | 586 gr |
Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |
Aantal pagina's : | 256 |