Inleiding strategische marketing

Martin Hummelink-Boudewijn Raessens


Nederlands | 25-03-2016 | 164 pagina's

9789089538840

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 41,50

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken. Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties. Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.

Details

EAN :9789089538840
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  25-03-2016
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :220 mm
Breedte :150 mm
Dikte :10 mm
Gewicht :279 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :164