Handboek online redactie

Onmisbaar gereedschap voor de content- en communicatiespecialist

EAN:  9789089654403
Publicatiedatum:   15-03-2019
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  384

  Leverbaar bij Centraal Boekhuis

Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast.

Wie professioneel met online communicatie aan de slag is, ontwikkelt content die een bijdrage levert aan het realiseren van organisatiedoelen. Dit boek biedt handvaten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het je bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.

- Voor copywriters, contentspecialisten, communicatieadviseurs en studenten communicatie.

- De laatste ontwikkelingen in het vakgebied, getoetst in en vertaald naar de werkpraktijk.

- De geactualiseerde en uitgebreide opvolger van de bestseller Handboek Webredactie (meer dan 9.000 verkochte exemplaren).

Trefwoorden: Content contentmarketing contentspecialist communicatiespecialist organisatie klanten klantbehoeften Corona de Wert Geert Poort handleiding

    EAN: 9789089654403
    Auteur: 
    Uitgever: Duuren Media, Van
    Publicatiedatum:   15-03-2019
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 180 mm
    Breedte: 246 mm
    Dikte: 30 mm
    Gewicht: 834 gr
    Voorraad: Leverbaar bij Centraal Boekhuis
    Bladzijden: 384