Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. Dus: Stop met teachen, en begin met teasen!
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en auteur van de business-bestsellers ‘MAAK ZE GEK!’ en Verleiden op internet, waar meer dan 25.000 exemplaren van verkocht zijn. Hij leert ondernemers die experts zijn in hun vakgebied hoe ze de bekendste naam worden in hun markt, en klanten voor het leven krijgen. Duizenden dienstverleners lezen zijn dagelijkse politiek incorrecte marketing-mail.
EAN (ISBN) : | 9789089656124 |
Uitgever : | Duuren Media, Van |
Publicatiedatum : | 27-01-2022 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal : | Nederlands |
Hoogte : | 237 mm |
Breedte : | 159 mm |
Dikte : | 19 mm |
Gewicht : | 478 gr |
Voorraad : | Leverbaar bij onze leverancier |
Bladzijden : | 192 |