Geen koopavond op Goede Vrijdag. Geopend van 9:30 tot 18.00 uur.

Content, 2e editie


Nederlands | 27-01-2022 | 432 pagina's

9789089656285

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 37,99

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken




Tekst achterflap

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Geactualiseerde versie 2022.
  • Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.
  • Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s.

Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding

Details

EAN (ISBN) :9789089656285
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatiedatum :  27-01-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :179 mm
Dikte :32 mm
Gewicht :942 gr
Voorraad :Tijdelijk niet leverbaar
Bladzijden :432