Sterk digitaal merk
Ingmar de Lange
Nederlands | 07-10-2022 | 336 pagina's
9789089656506
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 39,99
Van Dinter boeken
Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Tekst achterflap
Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?
Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.
Details
EAN : | 9789089656506 |
Uitgever : | Duuren Media, Van |
Publicatie datum : | 07-10-2022 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 247 mm |
Breedte : | 178 mm |
Dikte : | 28 mm |
Gewicht : | 860 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 336 |