Sterk digitaal merk

Ingmar de Lange


Nederlands | 07-10-2022 | 336 pagina's

9789089656506

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 39,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.

Details

EAN :9789089656506
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  07-10-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :247 mm
Breedte :178 mm
Dikte :28 mm
Gewicht :860 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :336