Sterk digitaal merk

Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat

EAN (ISBN):  9789089656506
Publicatiedatum:   07-10-2022
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  336

  Op voorraad in ons centraal magazijn

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.

    EAN (ISBN): 9789089656506
    Auteur: 
    Uitgever: Duuren Media, Van
    Publicatiedatum:   07-10-2022
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 248 mm
    Breedte: 182 mm
    Dikte: 30 mm
    Gewicht: 858 gr
    Voorraad: Op voorraad in ons centraal magazijn
    Bladzijden: 336