Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen
EAN (ISBN): | 9789089656506 |
Publicatiedatum: | 07-10-2022 |
Uitvoering: | Paperback / softback |
Taal: | Nederlands |
Bladzijden: | 336 |
Op voorraad in ons centraal magazijn
Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?
Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.
EAN (ISBN): | 9789089656506 |
Uitgever: | Duuren Media, Van |
Publicatiedatum: | 07-10-2022 |
Uitvoering: | Paperback / softback |
Taal: | Nederlands |
Hoogte: | 248 mm |
Breedte: | 182 mm |
Dikte: | 30 mm |
Gewicht: | 858 gr |
Voorraad: | Op voorraad in ons centraal magazijn |
Bladzijden: | 336 |
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen
Geen voorraad beschikbaar voor dit boek
Second hand already in basket!
Eén of meerdere prijzen van artikelen in je winkelmandje zijn veranderd